Akcije Pop marta porasle su za više od 200 odsto od početka godine, čime je tržišna vrednost kompanije prestigla tradicionalne proizvođače igračaka kao što su Matel, proizvođač lutke Barbi, ali i japansku firmu Sanrio, vlasnik brenda Helou Kiti.

Prihod od lutaka

Box: Labubu
za prvu polovinu 2025. iznosi 4,81 milijardu juana (oko 575 miliona evra), što čini 34,7 odsto ukupnih prihoda Pop marta, prenosi Rojters.

Fanovi Labubu lutaka su i poznate ličnosti među kojima je i pop pevačica Rijana i bivši fudbaler Dejvid Bekam, kao i pevačica Liza iz južnokorejske grupe Blekpink, što je dodatno doprinelo popularnosti ovog brenda.

Kompanija navodi da su zalihe lutaka Labubu u maloprodaji širom sveta rasprodate, a izvršni direktor Vang Ning izjavio je prošlog meseca da će prodaja ovih traženih igračaka od septembra premašiti 10 miliona jedinica dnevno.

BONUS VIDEO

Box: Video