Ovaj novi pristup koristi Gemini
Za oglašivače, ova inovacija donosi značajnu prednost. Reklame će se prikazivati u trenucima kada su gledaoci najemotivnije investirani u sadržaj, što potencijalno povećava efikasnost oglasa i pamtljivost brenda.
Ovaj metod se oslanja na činjenicu da ljudi bolje pamte poruke i brendove kada su u stanju povišenih emocija.
Studije pokazuju da gledaoci koji su emotivno angažovani imaju znatno veću stopu pamćenja oglasa nego oni koji sadržaj konzumiraju pasivno.
Gugl i Jutjub očigledno koriste ovu psihološku prednost kako bi maksimizirali efektivnost oglasa na platformi.
Međutim, za mnoge korisnike, ovi prekidi mogu biti posebno frustrirajući upravo zbog njihovog tajminga. Kada gledalac doživi emotivni vrhunac videa i želi da vidi šta sledi, reklama u tom trenutku može izazvati negativnu reakciju i želju da se što pre preskoči.
Komentari (0)