Rakuten
Osim toga, uvedene su i liste poruka koje korisnicima nude do pet unapred definisanih odgovora.
Svaka kartica u karuselu može sadržati sliku, tekst, emodžije i do dva interaktivna dugmeta koja korisnika direktno vode na veb-sajt ili onlajn prodavnicu. Ove opcije su namenjene boljoj interakciji i promociji proizvoda ili usluga.
Ovakve poruke omogućavaju brendovima da na efikasan način predstave grupne promocije, preporuke proizvoda, ograničene ponude ili novitete, dok korisnicima olakšavaju pregled i izbor sadržaja koji ih najviše zanima.
Kako je navedeno u saopštenju, glavna prednost karusel poruka je poboljšano korisničko iskustvo, zahvaljujući preglednom i interaktivnom formatu koji omogućava lako listanje kroz više sadržaja unutar jedne poruke.
Ove funkcije omogućavaju brendovima da razviju personalizovanu komunikaciju sa korisnicima. Trenutno su dostupne odabranim partnerima, a globalno lansiranje za sve poslovne korisnike očekuje se u narednim nedeljama.(B 92)
Komentari (0)