Istraživači sa klinike Mejo u Minesoti, angažovali su 154 odrasle osobe da učestvuju u studiji. Koristili su tehnologiju za praćenje pokreta očiju kako bi pratili koje delove fotografije ljudi gledaju, a zatim su ih pitali da ocene koliko im je lice na slici

Box: privlačno.

Rezultati su pokazali da su ljudi duže posmatrali određene delove lica kod onih fotografija koje su ocenili kao privlačne.

Najviše su gledali u usta, nos i obraze – oblast poznatu kao "centralni trougao". Takođe su više gledali u kosu i usta.

Box: Image
 

S druge strane, povećana pažnja usmerena na čelo i vrat bila je povezana sa nižim ocenama privlačnosti..

Dalja analiza je pokazala da je kod muških učesnika koji su ocenjivali ženska lica, najjači pokazatelj visoke ocene privlačnosti bio produžen pogled u usta. Ovo se poklapa sa prethodnim istraživanjima koja sugerišu da muškarci često obraćaju pažnju na osobine povezane s plodnošću i mladošću.

Žene su, s druge strane, češće gledale muškarcima u oči i kosu kada su ih smatrale privlačnim.

Box: Image
 

Box: Studija
, objavljena u časopisu „The Laryngoscope“ naučno je objasnila da muškarci intenzivno gledaju u usta žena koje su im atraktivne.

Žene, sa druge strane, intenzivno gledaju u oči i kosu muškaraca koji im se sviđaju, prenosi

Box: Daily Mail.