Potrošači u Srbiji prepoznali su prednosti korišćenja
„Godinama unazad intenzivno radimo na polju digitalizacije u maloprodajnom segmentu, sa posebnim fokusom na razvoj inovativnih usluga. Na taj način doprinosimo većem zadovoljstvu naših potrošača, čije poverenje ostaje naš imperativ i u budućnosti. Veliki broj korisnika Drive.Go mobilne aplikacije jasan je dokaz da smo prepoznali potrebe tržišta i uspeli da pružimo korisnicima jednostavno, brzo i efikasno plaćanje goriva“, izjavila je Marija Halar Zelčev, direktorka Centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva u kompaniji NIS.
NIS je prva kompanija na domaćem tržištu koja je uvela mogućnost plaćanja goriva direktno na točionom mestu, putem aplikacije, bez odlaska na kasu. Ova inovativna usluga uvedena je na domaće tržište u aprilu 2020. godine, a Drive.Go aplikacija se kontinuirano unapređuje dodatnim funkcionalnostima.
Svi članovi NIS-ovog „Sa nama na putu“ programa lojalnosti mogu u Drive.Go aplikaciji da
U okviru aplikacije, potrošači mogu imati uvid i o radnom vremenu, vrstama goriva i dostupnim uslugama na željenim benzinskim stanicama, dok fiskalni račun za kupovinu stiže na imejl adresu koja je sačuvana u mobilnoj aplikaciji. Odnedavno, u aplikaciji je uvedena i mogućnost plaćanja goriva bez unošenja podataka o platnoj kartici odnosno IPS načinom plaćanja, a potrebno je samo da korisnik u aplikaciji sačuva prečicu do svoje m-banking aplikacije koju već ima na telefonu.
Drive.Go aplikacija sadrži i mapu koja na osnovu trenutne lokacije navodi do najbliže benzinske stanice.
Komentari (0)