Sa više od milion aktivnih korisnika,
i tokom 2024. godine zadržao je titulu programa lojalnosti broj 1 za vozače u Srbiji. Na taj način, nakon skoro deceniju od kada je „Sa nama na putu“ program lojalnosti pokrenut, NIS potvrđuje da ostaje lider u oblasti korisničkog iskustva i inovacija na tržištu, omogućavajući potrošačima da ostvare uštede prilikom svake kupovine, na više od 300
širom Srbije.
„Sa više od milion korisnika, pokazujemo da ostajemo posvećeni daljem razvoju našeg programa lojalnosti i poboljšanju korisničkog iskustva. Cilj nam je da i u budućnosti ostanemo pouzdan partner vozačima u Srbiji koji, pored kvalitetne usluge i vrhunskih proizvoda, uvek mogu da računaju na značajne uštede i stalno unapređenje programa“, istakla je Marija Halar Zelčev, direktorka Centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva u kompaniji NIS.
pruža korisnicima jednostavan način za sakupljanje i korišćenje bonus poena putem QR koda, uz niz dodatnih funkcionalnosti koje unapređuju iskustvo kupovine. Aplikacija omogućava odabir i slanje fiskalnih računa na imejl, lakše praćenje transakcija, pregled stanja bonus poena i mesečne potrošnje. U aplikaciji su dostupne priče (story) putem kojih se korisnici mogu upoznati sa aktuelnostima i ponudama na benzinskim stanicama kao i interaktivna mapa sa lokacijama i radnim vremenom stanica, uključujući dodatne usluge koje su dostupne na svakom objektu. Korisnici mogu da iskoriste personalizovane ponude i druge specijalne pogodnosti, ali i da sakupljanjem kupona osvoje besplatne proizvode, čime program „broj 1“ za vozače u Srbiji postaje još atraktivniji.
Više informacija o programu dostupno je potrošačima
ili pozivom na besplatni broj korisničkog centra NIS-a 08 0000 8888.
Komentari (0)