Danas, nakon višegodišnjeg uspešnog prisustva na domaćem, regionalnom i međunarodnom tržištu,
Pored igranih serija i filmova koji su već ostvarili kultni status i obeležili televizijsku produkciju poslednje decenije,
Ovaj iskorak ima jasan cilj – da korisnicima u Srbiji i regionu pruži multimedijalno iskustvo koje integriše zabavu, kulturu, znanje i inspiraciju, oslonjeno na najsavremenije svetske standarde.
„TS Media je u prethodnim godinama izgradila status brenda koji na najbolji način predstavlja domaću kreativnu industriju. Njena snaga je u integrisanom lancu vrednosti – od ideje i scenarija, preko produkcije i postprodukcije, do distribucije na domaćem i globalnom tržištu. Upravo to iskustvo postaje oslonac za novu etapu – razvoj raznovrsnih formata namenjenih zahtevima savremenog korisnika. Naša misija je da korisnicima pružimo kvalitetan i raznovrstan sadržaj, oslonjen na najbolje svetske prakse i domaću kreativnost. Ovom transformacijom pokazujemo da je TS Media više od produkcije serija i filmova – mi gradimo kompletnu multimedijalnu ponudu za digitalno doba. Svesni smo da publika danas očekuje dinamičan i sveobuhvatan sadržaj i zato TS Media donosi sinergiju žanrova i formata koja će obogatiti budućnost regionalnog medijskog prostora. Naša ambicija je da TS Media, postane lider u multimedijalnoj produkciji u Evropi i da domaći autori imaju svoje mesto na globalnoj sceni“, izjavila je Aleksandra Martinović, direktorka Direkcije za multimediju Telekoma Srbija.
Kroz partnerstva sa najvećim svetskim kompanijama, kao što su Amazon, HBO i Disney+, domaća produkcija pronašla je put do globalne publike. Danas, TS Media sadržaj je dostupan na više od 35 teritorija i dopire do preko 60 miliona gledalaca širom sveta – čime domaći autori i glumci dobijaju mesto na svetskoj mapi. Zahvaljujući tome reputacija TS Media nije ostala neprimećena ni na globalnom nivou, čemu svedoči činjenica da su Beograd i TS Media ove godine bili po prvi put u Srbiji domaćini polufinalnog žiriranja za prestižnu internacionalnu Emmy nagradu. To je trenutak u kojem Srbija zauzima mesto rame uz rame sa svetskim centrima televizijske industrije.
Komentari (0)