Generalna direktorka kompanije m:tel
U svom izlaganju, Trivan je naglasila da svi moramo biti svesni svoje odgovornosti u digitalnom društvu i podsetila na ciljeve i planirane aktivnosti društveno odgovorne kampanje „Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo decu na internetu“ koju kompanija m:tel realizuje u partnerstvu sa UNICEF-om BiH i Plavim telefonom, a koja je u kratkom vremenu podstakla javnost cele regije da razmišlja o temi koja se tiče svih nas.
„Dok telekom operateri jure profit, mediji klikove, a influenseri lajkove – deca provode do 8 sati dnevno na internetu, i to uglavnom izloženi opasnim sadržajima. Prema relevantnim istraživanjima, svako treće dete je preživelo neki vid nasilja na internetu, a samo jedna trećina zatraži pomoć i to uglavnom od vršnjaka. I naša kampanja i softveri za filtriranje sadržaja koje smo obezbedili školama neće imati rezultat ako ne radimo na edukaciji i odgovornosti, jer smo svesni da se razvoj novih tehnologija ne može zaustaviti“, izjavila je Trivan i naglasila da bi u skorijem vremenu internet i društvene mreže mogle postati ozbiljan oblik zavisnosti, koji već sada pokazuje svoje lice kod tzv. pseudoautizma, te slabog govora djece koja mnogo vremena provode pred ekranom.
U diskusiji su osim Trivan, učestvovali i ministar informisanja i telekomunikacija Repubike Srbije
Komentari (1)