Studenti FDU izbacili novi video koji ima samo jedan jedini cilj - potpunu dehumanizaciju lika predsednika Srbije

Box: Aleksandra Vučića

Oni su objavili snimak na kom je predsednik bez očiju, a i sami su naveli da je to snimak koji će "vas proganjati ako ga pogledate"... 

 

Box: Tweet

 

Da je to glavni i osnovni cilj ovakvog snimka, potvrdio nam je i ChatGPT, alatka koja je napravljena tako da bude objektivna i nepristrasna. 

Na postavljeno pitanje šta se poručuje jednim ovakvim snimkom, veštačka inteligencija nam je odgovorila: 

- Snimak koji je plasiran može da se okarakteriše kao deo negativne kampanje. Negativna kampanja je marketinška ili medijska strategija u kojoj se fokus stavlja na isticanje mana, grešaka ili kontroverzi vezanih za određenog političara ili kandidata, umesto na promovisanje sopstvenih prednosti. Ovakvi spotovi ili snimci obično ciljaju da utiču na percepciju javnosti tako da smanje podršku tom političaru. 

Prekrivanje očiju na snimku ili slici u političkom kontekstu, kako navodi ChatGPT može da znači sledeće: 

- Dehumanizacija ili udaljavanje – Prekrivene oči mogu dati utisak da osoba gubi ličnost, individualnost ili da je prikazana kao neka vrsta bezličnog simbola.

Kada smo pitali ChatGPT da li ovakvi i slični snimci imaju za cilj stvaranje nelagode i straha, dobili smo sledeći odgovor: 

Vizuelni efekti poput prekrivanja očiju, mutni kadrovi, brze ili neprijatne promene slika mogu da stvaraju tenziju i uznemirenost.

Ovo je, po proceni ChatGPT i vid emocionalne manipulacije. 

- Negativni snimci često ciljaju na emocije, ne na racionalnu analizu, pa se kroz takve tehnike može podstaći strah, sumnja ili čak neprijateljstvo.

A kako navodi, ovo je sve deo jedne političke strategije. 

- U mnogim slučajevima, stvaranje nelagode i straha kod birača može navesti ljude da se distanciraju od određenog političara ili njegove politike - navodi ChatGPT.

BONUS VIDEO

Box: Video