Međutim, umesto podrške merama koje su i sami ranije predlagali, mediji u vlasništvu Dragana Šolaka, pre svega N1 i Nova S, pokrenuli su kampanju napada.
Prethodno, N1 i Nova S besomučno su lagali da je dete od 16 godina umrlo na protestu u Valjevu, a sada vode direktnu kampanju protiv svih građana Srbije.
Među sledećim slikama se može videti i kako Nova S bukvalno piše: "Zašto državi odgovaraju visoke cene namirnica i zašto vlast ne ograničava trgovačke marže"
Još donedavno upravo su ti isti mediji pisali o problemu enormnih trgovačkih marži i potrebi da država reaguje, dok sada osporavaju svaku državnu inicijativu.
Sličan obrazac ponavlja se i kada je reč o velikim infrastrukturnim projektima.
Od auto-puteva i tunela, preko mostova i Prokopa, do Beograda na vodi, Šolakovi mediji redovno su dizali paniku, iako su svi ti projekti doneli benefite i građanima i državi.
Dok vlast uvodi mere za smanjenje troškova i poboljšanje kvaliteta života, ovi mediji nastavljaju da menjaju stavove u zavisnosti od trenutne političke računice, pokušavajući da unesu što veću pometnju.
BONUS VIDEO
Komentari (41)