Box: Paket obuhvata konkretne ekonomske poteze
koji bi trebalo da olakšaju svakodnevni život stanovništva i da ograniče najveće trgovinske marže.

Međutim, umesto podrške merama koje su i sami ranije predlagali, mediji u vlasništvu Dragana Šolaka, pre svega N1 i Nova S, pokrenuli su kampanju napada.

Prethodno, N1 i Nova S besomučno su lagali da je dete od 16 godina umrlo na protestu u Valjevu, a sada vode direktnu kampanju protiv svih građana Srbije.

Box: Na samoj konferenciji istakli su se nepristojnim ponašanjem
svojih novinara, a odmah nakon toga usledili su spinovi i kritike.

Među sledećim slikama se može videti i kako Nova S bukvalno piše: "Zašto državi odgovaraju visoke cene namirnica i zašto vlast ne ograničava trgovačke marže"

Box: Image

Još donedavno upravo su ti isti mediji pisali o problemu enormnih trgovačkih marži i potrebi da država reaguje, dok sada osporavaju svaku državnu inicijativu.

Sličan obrazac ponavlja se i kada je reč o velikim infrastrukturnim projektima.

Od auto-puteva i tunela, preko mostova i Prokopa, do Beograda na vodi, Šolakovi mediji redovno su dizali paniku, iako su svi ti projekti doneli benefite i građanima i državi.

Dok vlast uvodi mere za smanjenje troškova i poboljšanje kvaliteta života, ovi mediji nastavljaju da menjaju stavove u zavisnosti od trenutne političke računice, pokušavajući da unesu što veću pometnju.

BONUS VIDEO

Box: Video