„Pošto, logično, nemamo
„Automobil palimo u prvoj brzini, jer ima dovoljno snage da pokrene i automobil i motor. Naravno, morate biti veoma oprezni. Dakle, prvo uključite i pažljivo otpustite ručnu kočnicu“, objašnjava on postupak.
Ako morate da se zaustavite zbog znaka „Stop“, pešačkog prelaza, prepreke - možete da se zaustavite i ugasite automobil. Ako se automobil ugasi trzajem - nije velika stvar, ništa nije pokvareno.
„Ako ste dovoljno vešti, možete pokušati sledeće: dajte malo gasa, automobil pokušava da se pokrene, zatim se zaustavi, i iskoristite taj trenutak da izbacite menjač iz brzine, jer brzina tada ne 'vozi' ni napred ni nazad“, kaže mehaničar.
Sve je to u redu dok ste u prvoj brzini, ali kada treba da prebacite u sledeću brzinu, onda dolazi trik koji Taljeres dalje objašnjava.
„Radimo isto kao i pre - ubrzavamo, osetimo trenutak i prebacujemo u drugu brzinu. Ovo bi trebalo da prođe bez problema. U takvim situacijama možemo da vozimo u drugoj brzini malo brže - do 40-50 km/h“, kaže Španac.
Treba to da radite polako, i treba napomenuti da „trik“ koristite samo u slučaju nužde - to jest, do prvog mesta gde možete pozvati šlep službu ili na drugi način odvesti automobil na popravku.
Komentari (0)