Još od vremena Velike depresije, poznat je fenomen koji se naziva „efekat crvenog ruža”, paradoksalna navika da žene u ekonomskim krizama ne štede, već više troše na svoj izgled.
Prema studiji Hrišćanskog univerziteta u Teksasu, žene u teškim ekonomskim uslovima sve više ulažu u svoj izgled kako bi privukle pažnju važnih muškaraca.
Troše deo svojih prihoda na uske pantalone, sjajne ruževe i male crne haljine
Autorka studije, Sara Hil, tvrdi da, iako možda nismo svesni toga, naš mozak funkcioniše tako da želimo da se dopadnemo muškarcima kroz odabir atraktivnih komada odeće.
Hilova i njen tim su tokom 20 godina proučavali podatke koji pokazuju vezu između stope zaposlenosti i potrošnje na proizvode kao što su kozmetika, parfemi i dizajnerska odeća.
Rezultat istraživanja bio je iznenađujuć, prodaja ovih proizvoda raste čak i u vremenima visoke nezaposlenosti.
BONUS VIDEO:
Komentari (0)