Razlog? Genijalna ideja vlasnika jedne pekare iz Bihaća, koji je smislio duhovit način da promoviše svoj proizvod – burek.
“Burek King” – bosanski odgovor na “Burger King”
Domišljati vlasnik pekare u Bihaću odlučio je da napravi logo inspirisan poznatim američkim brendom “Burger King”, ali sa prepoznatljivim lokalnim šarmom.
Na natpisu iznad njegove radnje ne piše “Burger King”, već – “Burek King”.
Fotografija ovog simpatičnog logotipa ubrzo je postala viralna i izazvala brojne reakcije na društvenim mrežama. Korisnici su masovno delili i komentarisali ovu kreativnu ideju, uz šaljive poruke poput:
“Pravi kralj Balkana!” i “Ovo je reklama koju bi trebalo da uče na fakultetu!”.
Bihaćki humor oduševio svet
Objava je u kratkom roku sakupila na hiljade lajkova, komentara i deljenja, a mnogi su priznali da bi rado svratili u pekaru čim se nađu u Bihaću – samo da probaju “kraljevski burek”.
Ova simpatična dosetka još jednom je pokazala da balkanski humor i kreativnost mogu da osvoje ceo svet.
Fotografija sa natpisom “Burek King” dokaz je da dobra ideja i malo šale mogu postati globalni viralni hit.
Bosanski duh, autoironija i ljubav prema hrani još jednom su se pokazali kao neodoljiva kombinacija – i to ne samo na Balkanu, već i širom sveta.
BONUS VIDEO

Komentari (0)