Beograđanka preko aplikacije za
Na jednoj Instagram stranici
- Da li se nekome desilo da je naručio hranu preko dostave preko aplikacije i porudžbinu platio karticom. Porudžbina koja je stigla, falile su joj proizvodi koji su bili naplaćeni preko kartice. Žalila sam se podršci, rekli su da će refundirati i da nisu naplaćeni proizvodi koji nisu bili u prodavnici. Meni je na računima jasno napisano i poslato na mejl, šta je naplaćeno, ali proizvodi nisu bili u kesi - napisala je Beograđanka i dodala:
- Iz banke mi kažu da se vidi iznos koji je naplaćen, ali ne i refundacije. I rekli su da će mi poslati i mejl sa presekom. Zanima me šta ja sada radim, jer me iz podrške ubeđuju kako je poslato i na čekanju da banka odobri, a banka mi kaže da nema ništa od njih sem da su skinuli iznos. Šta je na kraju sa mojim parama?
- Da li imam prava da se žalim zaštiti potrošača jer je u pitanju oko 700 dinara. Suprug je sad platio gotovinom opet je bio problem, pola su refundirali, pola nisu - upitala je ona.
BONUS VIDEO
Komentari (0)