Ignjatović je za Tanjug rekao da se na
- Na snimku se lepo vidi trenutak kada avion počinje da kreće ka zemlji iz faze penjanja sa stajnim trapom, avion počinje da tone, što znači da je u tom trenutku ta konfiguracija na krilu uvučena. U normalnoj proceduri za vreme poletanja prva komanda pilota svom asistentu je 'gear up', točkovi gore - objasnio je pilot.
Ignjatović je rekao da na osnovu svog znanja i iskustva zaključuje da je u ovom slučaju došlo do greške ljudskog faktora, zato što je taj avion sa tim motorima predviđen da ostane u fazduhu čak i u slučaju da mu otkaže jedan motor, i dodao da je skoro nemoguća verovatnoća da su mu otkazala oba motora i da je ostao bez snage.
- Verujem da će
Na pitanje koliko je vremena potrebno po pronalasku i otvaranju crne kutije da se dobiju prave informacije o tome kako je došlo do nesreće, Ignjatović je rekao da će analiza ove nesreće trajati minimum šest meseci od pronalaska crne kutije, zato što je potrebno da se proveri, utvrdi i dokaže stotine elemenata.
Kako je naveo, crna kutija treba da izvadi iz aviona, odnose u Ameriku kod proizvođača tog aviona, a nakon toga da se formira komisija koja će otvoriti i uraditi analizu te crne kutije.
- Kada se budu pronašla crna kutija prvo treba videti u kom je stanju s obzirom na onu količinu eksplozije i vatre. Ja mislim da one nisu oštećene jer sam video jednu sliku gde je rep aviona u konstrukciji zgrade na koju je avion pao. Realnu sliku ćemo imati tek nakon šest meseci - izjavio je Ignjatović.
Tanjug
BONUS VIDEO
Komentari (0)