On navodi da je ovaj scenario već viđen kod
„Zatvoriš državnu kompaniju, prodaš brodove – uzmeš proviziju. Otvoriš novu državnu kompaniju. Kupiš brodove (po mogućnosti one iste koje si prodao) – uzmeš proviziju.
Vlada je, podsetimo, juče odobrila zahtev Radulovića da se prodaju oba broda CP – “Kotor” i “Dvadesetprvi maj”.
Upitan da prokomentariše navode o gašenju CP iz “Plana restrukturiranja brodarskih društava Crne Gore”, o kojem su “Vijesti” pisale ove sedmice, Radulović je novinarima u
“Analiza je rađena u Institutu sertifikovanih računovođa i u njoj je bilo jedno rešenje da se jedna od firmi potencijalno gasi, jedno rešenje da se obe firme gase, treće rešenje je bilo da se nijedna firma na gasi. Ima tu sijaset potencijalnih rešenja, sada moramo da vidimo šta je pravno i finansijski moguće da mi izvedemo”, naveo je on.
Radulović je naglasio da analiza ima nekoliko drugih rešenja, “ali je neko samo izvukao jedno rešenje, i to saopštio javnosti”, što je ocenio tendencioznim, jer je u dokumentu, po njegovim rečima, bilo pet rešenja. Dodao je da čim se izvršna vlast za neko od tih rešenja odluču informisaće javnost.
Međutim, ministar demantuje sadržaj Plana na koju se poziva, kao i ono što je Ministarstvo pomorstva već preduzelo na planu “spašavanja CP” kako su oni pred javnošću nazvali potpisivanje ugovora o poslovno tehničkoj saradnji Crnogorske i Barske plovidbe (BP) na kojem je Radulovćev resor insistirao, uprkos upozorenjima donedavnog menadžmenta CP i dela stručne javnosti da je eč o nezakonitom i štetnom ugovoru po CP.
Bonus video:

Komentari (0)