Na kontrolnoj tabli vašeg automobila nalazi se dugme koje se zaista brine za vazduh koji udišete. Zove se dugme za recirkulaciju vazduha u automobilu.
Nisu svi vlasnici automobila upoznati sa načinom filtriranja u kabini, njegovim korisnim svojstvima i funkcijama primene.
Zapravo, recirkulacija je unos vazduha u putnički prostor, filtracija kroz klima uređaj i naknadna distribucija u deflektore.
Glavna razlika između recirkulacije i konvencionalnog usisavanja je u tome što protok vazduha dolazi iz putničkog prostora, a ne spolja. Režim recirkulacije omogućava vam brzo zagrevanje i hlađenje vazduha, jer se temperatura u kabini razlikuje od temperature izvan automobila. Sistem upravljanja klimom troši manje vremena, snage i potrošnje goriva motora.
U praksi malo ljudi koristi ovu funkciju. Najčešće se recirkulacija koristi za sprečavanje infiltracije neprijatnih mirisa unutar kabine. Na primer: automobil se ispred jako puši, prašnjav dio puta. Da ne bi osetili ove mirise, aktiviraju mehaničko dugme za recirkulaciju vazduha i blokiraju pristup od spolja.
Komentari (0)