Iako mnoge noćne usluge nude dvokrevetne ili jednokrevetne kabine, one su obično skupa opcija i brzo se rasprodaju.
- Želimo da noćne vozove učinimo suštinskim delom evropskih putovanja - naveli su u kompaniji Noks (Nox).
Nox, startap sa sedištem u Berlinu, kaže još da je njegova misija da ponudi pravu alternativu kratkim letovima u Evropi.
Od 2027. godine, kompanija planira da pokrene svoje prve noćne vozove širom Evrope sa kabinama dizajniranim za jednog ili dva putnika.
- Spavanje dok vas voz prevozi kroz Evropu je odlična koncepcija. Ali danas ljudi moraju da dele svoje kabine sa strancima, kreveti su tesni i često je skuplje od putovanja avionom - kaže Tibo Konstan, suosnivač Noks
- Želimo to da promenimo i da noćne vozove učinimo suštinskim delom evropskih putovanja.
Novi vozovi će imati tri kategorije soba, krevete dugačke dva metra i dovoljno prostora za ustajanje i odlaganje prtljaga. Neke kabine će takođe nuditi prozore sa panoramskim pogledom.
- Ponudićemo pristupačne cene na preko 35 evropskih ruta - naveo je Janik Smala iz kompanije Noks.
Cilj je da se do 2035. godine ponude noćne železničke veze između 100 evropskih gradova. To uključuje Pariz, Barselonu, Amsterdam, Kopenhagen, Varšavu, Budimpeštu i Rim.
Zainteresovani putnici već mogu da istraže planirane redove vožnje i cene na veb stranici kompanije Nox, piše
Komentari (0)