- U Fondu PIO ustanovili smo praksu da nam se građani mogu obratiti pitanjima koja upute Kontakt centru, kroz konsultacije sa referentima u nadležnim filijalama, ali jedan od važnih oblika komunikacije svakako je prijem građana - saopštili su iz

Box: Republičkog fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje
.

Prijatno iznenađenje

Kako ističu, stranke budu prijatno iznenađene kada shvate da su na prijem pozvane bez obzira što nema nikakvih problema u vezi sa njihovim slučajem, već da bi kroz direktan susret Fond PIO čuo koliko imaju poverenja u ovu instituciju.

- Sumiranjem podataka koje dobijamo kroz razgovor sa građanima, utičemo na unapređenje pojedinih oblasti rada, ali pružamo strankama i informacije koje do sada nisu znale o redosledu odvijanja poslovnih procesa

Box: Fonda PIO
- navodi se objavi i dodaje:

- Zajednička saradnja sa strankama na najbolji način doprinosi da podignemo kvalitet rada naše institucije i zato su naša vrata za građane uvek otvorena.